האם “המלך” (לברון ג’יימס) הוא עירום? מאת ש. סובל

labron

“תוסף מזון” שיצטרף בעונת האנ.בי.איי. הקרובה לרשימת התוספים הלא חוקיים, נמצא, כך על פי הודאתו בחצי פה של המלך עצמו, בתפריט הקבוע שלו. תוסף המזון הזה, שמתגבר את היכולת הגופנית ואתה את היכולת האתלטית של המשתמשים בו, יצטרף כאמור בקרוב אחר כבוד, לרשימת הסמים האסורים.

 במידה והעובדה הזאת תוכח מעל כל ספק, יוטל על המלך ג’יימס כתם כבד, שמעבר לעובדה שהוא יכתים את המוניטין שלו לעד, הוא עלול למצוא את עצמו מושעה מהליגה הטובה בעולם לפחות לשנתיים.

בעבר נשללו מאתלטים אולימפיים המדליות שזכו בהן באולימפיאדות ובאליפויות עולם, בעת שהתגלה שהם השתמשו בסמים ממריצים אסורים. אין אמנם תקדים לשלילת תואר האליפות בליגת האנ.בי.איי., אבל לכל דבר יש פעם ראשונה. קשה להניח שהנהלת האנ.בי.איי. תרחיק לכת עד כדי כך, וקרוב לוודאי שהיא תפטור את המלך באיזה “על תנאי”, מהסיבה שהסם הממריץ שמדובר בו, עדיין לא הצטרף לרשימה האסורה, אבל את העובדה שככל הנראה חלק משמעותי של כוחו ואונו של ה”מלך”, זה שמקנה לו את היתרון הכל כך בולט על יריביו הספורטיביים, אינו חלק מהדי.אנ.איי. שלו, אלא מוקנה לו באמצעים מלאכותיים, איש כבר לא ישכח, מה שעלול להוריד אותו מהמלוכה, לדרגת בשר ודם רגיל.

בעונת הכדור סל הקרובה הבאה עלינו חובבי הכדורסל לטובה, יצטרך ללברון ג’יימס לעבוד קשה מאוד כדי להוכיח, שלמרות הכל הוא ראוי לכינוי “המלך”, ושבגדיו החדשים, נקיים וטהורים.

labron-1 

There is no doubt that James will go down as one of the most decorated athletes to ever play in the game, but many critics believe his use of X Alpha Muscle and Force Booster will ruin his reputation. The reason the National Basketball Association is pushing to ban these two supplements are two simple reasons:

 

Leave a Comment