פוטר הכוכב של “מחשבות פליליות מאת דודי כספי”

תומאס גיבסון תקף את אחד התסריטאים • טוען: “פעלתי מתוך הגנה עצמית”

gibson

גיבסון // צילום: GettyImages

דרמה על הסט של אחת הסדרות הוותיקות בטלוויזיה “מחשבות פליליות”: השחקן הראשי תומאס גיבסון פוטר לאלתר לאחר שהיכה את אחד התסריטאים.

גיבסון (54), שגם זכור מהסיטקום “דארמה וגרג” ומהדרמה הרפואית “שיקגו הופ”, מוביל את “מחשבות פליליות” מאז עלתה ב־2005.

באירוע שהתרחש בשבוע שעבר, על פי הדיווחים, הוא בעט ברגליו של תסריטאי ששמו וירג’יל וויליאמס, ששקד על כתיבת פרק שגיבסון עמד לביים בעונה ה־12, הבאה, של דרמת המשטרה של CBS.

על פי עדויות, השניים ניהלו ויכוח סוער שבמהלכו תקף גיבסון את וויליאמס. זה האחרון התלונן במחלקת כוח האדם של האולפנים המפיקים את הסידרה, ובסוף השבוע הוחלט מיידית לפטר את גיבסון.

אתמול פורסם כי הוא שכר עורך דין בכיר כדי לערער על ההחלטה. לטענת גיבסון, הוא פעל מתוך הגנה עצמית כי וויליאמס הוא מתאגרף חובב והיה חשש כי יפגע בו.

אלא שזה לא המקרה הראשון של התפרצות זעם מצידו של גיבסון. ב־2010 אולץ ללכת לסדנה לשליטה בעצבים לאחר שתקף עוזר במאי על הסט.

גיבסון נעצר בינואר 2013 כשהוא נוהג בפראות ובהשפעת אלכוהול, אך השיג עיסקת טיעון, שבמסגרתה היה בפיקוח קצין מבחן למשך שלוש שנים.

לאחרונה עזב את הסידרה “מחשבות פליליות” גם השחקן שמאר מור, שלא הסתדר עם גיבסון. וכאילו לא די בכך, מור בעצמו מנהל מאבק משפטי כנגד שחקן אורח מ”מחשבות פליליות” ששמו קית’ טיסדייל, שלטענתו גנב ממנו 60 אלף דולר.

 

Leave a Comment